Slavia : Jablonec, Eden 11.3.2012

20.03.2012 20:43

5 měsíců a 9 dní. Přesně tak dlouho trvala moje absence na utkání Slavie. Po událostech, které následovaly po výhře nad Olomoucí jsem si řek dost, vola ze mne nikdo dělat nebude a vyhlásil jsem si vlastní bojkot zápasů Slavie pod "trenérem" Strakou. O jeho trenérských kvalitách si myslím své, což se mi nakonec potvrdilo i ve Slavii.
Na zápas s Jabloncem jsem se těšil už od čtvrtečního večera. Po dlouhé době zase do Edenu. Z Veleně vyrážíme ve čtyřech, s Pájou jsme byli dokonce i včas u předsedy. Jen Pepča měl mírné zpoždění. Dva výborné Starouše v hospodě u Stadionu, povinná klobáska a Gambrihnus v útrobách Edenu. Jak mi to chybělo! V ochozech se scházíme s ostatními členy odbočky, tentokrát se nás na zápase sešlo 12. Pěkná atmosféra, občas i náznak fotbalové akce, jen gól ne a ne přijít. Po závěrenčném hvizdu tradiční děkovačka a krátké zhodnocení u Arazimů.

Slavia navždy!

PavelD

Vyhledávání