Slavia - Brno, Pohár České pošty

26.03.2014 20:43

Tři dny po nedělní jihlavské fotbalové tragédii, nás čekalo další kolo Poháru České pošty. Přiznám se, že jsem hodně váhal, zda do Edenu jet. Z Veleně nejel nikdo, až tedy telefonická intervence Petra, mě donutila zvednout zadek a jít povzbudit naše hochy.

Nejkratší cesta k pohárové Evropě, hřímal ,,pastýř,, před zápasem...Jak to sakra myslel?

Jestliže jsme v neděli byli svědky fotbalové hrůzy, tak nevím čeho jsem byl svědkem ve středu. Absence jakékoliv kombinace, absence bojovnosti, jediná střela na branku soupeře, i když střela, spíš nepovedený centr, který skončil na břevně...Od Čontofalského až po Necida absolutní zmar. To vše si muselo vytrpět pět členů naší odbočky.

Tentokrát jsem do konce nevydržel. Jel jsem rovnou k Arazimům spláchnout nasranost. Jestli to takhle půjde dál, bude ze mě slušnej závislák...

V článku o zápasu s Jihlavou, si Petr postěžoval, že zůstal na děkovačku sám. Mě už ale to věčný ,,po prohře,, začíná po třech letech vadit...

Snad bude líp!

 

TATA

F.F!!!

Vyhledávání