F.C. PARMA - SLAVIA, Levico Terme, Itálie

21.07.2012 00:00

V okurkové fotbalové sezóně, kdy fanoušek nemá do čeho kopnout, se v našich hlavách zrodila myšlenka, že bych se mohli vydat povzbudit naše chlapce v zápase se slavnou Parmou.
Počáteční nápad, zaplnit mikrobus nevyšel, takže v sobotu ve tři ráno vyrážíme jen v šesti. Osádku našeho vozu tvořila moje velikost, Jana, Jirka a rodinu Kaiserů reprezentoval Fanýsek, David a Eliška.
Cesta ubíhala, až na asi hodinovou kolonu v Itáli v celku poklidně, takže jsme o kolo poledního stanuli před pensionem a s úžasem sledovali krásnou Alpskou scenérii.
Po ubytování a přivítacím pivečku se setkáváme se skupinou okolo Honzy Čapka a vyrážíme směr Levico Terme. Cestou ještě zastavujeme na jedné z překrásných vyhlídek a kocháme se výhledem.
Po příjezdu do lázeňského Levica potkala Honzu Čapka nemilá příhoda. Prorazil přední pneumatiku...Společnými silami se nám daří sjednat nápravu, takže nakonec vše v rámci možností dobře dopadlo.
Ještě pár piveček před zápasem, kluci změří síly v minigolfu a můžeme vyrazit na zápas.
Útulný stadionek, kde se sešlo cca 500 diváků (mezi nimi asi třicítka sešívaných) vidělo vcelku zajímavý zápas, který nakonec skončil spravedlivou remízou.
Po zápase ještě čekáme na hráče u autobusu, fotíme se (Eliška se svým oblíbencem Lukášem Jarolímem), povídáme a hlavně jsme osobně svědky, dnes již slavné hádky trenéra Rady s jedním s fanoušků.
K večeru odjíždíme zpět do pensionu Le Rose, kde si dáváme výbornou večeři (jen Fanda to s tím risotem nevychytal), popijeme domácí vínko a jde se na kutě.
Ráno po procházce po Carzanu nás čeká snídaně, rozloučení s milou majitelkou pensionu a pak už jen cesta domů.
Cestou se ještě stavujeme v překrásném městě Bolzanu, prohlédneme si centrum, dáváme si pravou italskou pizzu, ti šťastnější pivko nebo vínko a už opravdu razíme domů.
Do Veleně dorážíme něco před osmou a rovnou šupajdíme k Arazimům podělit se o zážitky s tohoto zajímavého výletu.
Snad budeme mít brzy znovu možnost vidět Slavii hrát s takovými soupeři a snad to nebude zase jen příprava.