BĚCHOVICE, 26.9.2010

27.09.2010 00:02

Nedělní ráno se neslo ve znamení dvou událostí. Ta první byla očekávaná.
Rezignaci našeho stratéga vedení nepřijalo. Ta druhá byla očekávanější. Účast
našeho místopředsedy Pavla Dvoriaka na 114.ročníku nejstaršího silničního závodu
v kontinentální Evropě!

Myšlenka, že se Pavel tohoto legendárního 10 031 metrů dlouhého běhu zúčastní,
vznikla na jarním bowlingovém turnaji v Kolíně pořádaného tamní odbočkou.
Vzhledem k tomu, že byla pronesena asi po desátém dačickém ležáku, nikdo jí
nepřikládal valného významu. Pavel se však do přípravy na závod zakousl jako
Jarolím do lavičky a v deštivém ránu stanul na startu.
Pavlův fanklub ve složení já, Jana, Dana a Pepča rozbil svůj stan těsně pod
vrcholem závěrečného smrtícího jarovského stoupáku. Zhruba po 20 min. od startu
se objevili ti nejlepší. Pavel mezi nimi překvapivě nefiguroval. Na něj jsme si
museli počkat zhruba dalších 25 min. Vypadal vcelku dobře. V pravidelném tempu
oděn do odbočkového trička ukrajoval závěrečné metry závodu. Vybaven klubovou
vlajkou jsem absolvoval dokonce několik metrů s ním! Přesvědčil jsem se, že na to
mám a ze závodu jsem zhruba po 50ti metrech odstoupil.
Pavel nakonec doběhl v čase 00:56:30!!! Nutno dodat, že to byl nejlepší
slávistický sportovní výkon tohoto strašlivého týdne...
Rozcházíme se domů a s Pepčou uvažujeme o větší červenobílé účasti na 115.
ročníku. Kdo se přidá?

TATA
FAITHFUL FOREVER!!!

Vyhledávání